مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:052023-01-01اجتماعي

حل مشکلات زیست محیطی با راه اندازی خانه محیط زیست در واجارگاه


فرماندار رودسر در افتتاح خانه محیط زیست واجارگاه گفت: هدف از راه اندازی خانه های محیط زیست، رفع مشکلات و معضلات محیط زیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا شهاب زاده ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح خانه محیط زیست واجارگاه رودسر، اظهار کرد: هدف از راه اندازی خانه های محیط زیست، رفع مشکلات و معضلات محیط زیستی از طریق آموزش و ارتقا فرهنگ محیط زیستی جامعه و جلب مشارکت شهروندان در ارتقا کیفیت محیط زیست است.

وی با تاکید بر جدی گرفتن موضوع آموزش در بحث مدیریت پسماند آن را امری ضروری دانست و اضافه کرد: آنچه که می تواند در فرایند کار ما را موفق سازد همین موضوع آموزش همگانی است و باید جدی به آن پرداخته شود.

فرماندار رودسر بر اثر بخشی آموزش ها در بحث پسماند تأکید و اظهار کرد: این اثر بخشی باید طی ماه آینده بازخورد خود را نشان دهد که در این کار چقدر موفق بودیم.

شهاب زاده ادامه داد: هر قدر مشارکت مردم را به همراه داشته باشید مطمئناً خروجی خوبی از آن حاصل خواهد شد.

وی بیان اینکه این شهرستان بیش از 400 روستا دارد که تنها 30 روستا در حال حاضر سبز هستند آن را آمار خوبی ندانست و گفت: در کنار جمع آوری زباله خشک در روستاها باید تمامی روستاها را به سمت روستای سبز سوق دهیم و می طلبد هم مردم و هم مسئولان نقش آفرینی خوبی در این زمینه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات زیست محیطی با راه اندازی خانه محیط زیست در واجارگاه

حل مشکلات زیست محیطی با راه اندازی خانه محیط زیست در واجارگاه