مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:202023-01-01سياسي

تحقق امنیت غذایی اولویت اول وزارت جهاد کشاورزی است


رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: هدف ما رسیدن به امنیت غذایی پایدار در درجه اول و رسیدن به حاکمیت و دیپلماسی غذایی در درجه دوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدمجتبی خیام نکویی، معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی امروز در مراسم ملی بزرگداشت برگزیدگان هفته پژوهش و فناوری مؤسسه تحقیقات گیاه پزشکی اظهار کرد: باید به کاری که انجام می دهیم باور داشته باشیم و باید در راستای باورهایمان تلاش کنیم.

وی افزود: باید امور را با هدف باور، اعتقاد و خلوص انجام دهیم، سازمان تات باید پاسخگوی مشکلات اولویت دار بخش کشاورزی و منابع طبیعی باشد.

خیام نکویی تصریح کرد: اگر امروز وزیر جهاد کشاورزی از سازمان تات حمایت می کند به خاطر تلاش های این سازمان در راستای اهداف بخش کشاورزی است.

به گفته وی، تدوین الگوی کشت توسط سازمان تات نشان دهنده ظرفیت های علمی بالای این سازمان در کشور است.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: با اتخاذ راهبرد درست، سازمان تات می تواند مشکلات بخش کشاورزی را برطرف کند.

وی ادامه داد: هدف ما رسیدن به امنیت غذایی پایدار در درجه اول و دستیابی به حاکمیت و دیپلماسی غذایی در درجه دوم است و این ظرفیت در کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق امنیت غذایی اولویت اول وزارت جهاد کشاورزی است

تحقق امنیت غذایی اولویت اول وزارت جهاد کشاورزی است