مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:302023-01-01سياسي

فعالیت 17 پایگاه اجتماعی در محلات حاشیه ای شهر تبریز


مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از فعالیت 17 پایگاه اجتماعی در محلات حاشیه ای و سکونتگاه های غیررسمی تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر روز یکشنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: این اداره کل شاید بیشترین فعالیت مذهبی و فرهنگی را نسبت به دیگر مجموعه ها و نهادها دارد و فعالیت این اداره تنها در مسائل فرهنگی و مذهبی خلاصه نمی شود.

وی ادامه داد: عمده ترین اقدامات این مجموعه در بخش های فرهنگی و قرآنی بوده و در همین زمینه شبکه امامت با عنوان بنیاد هدایت تشکیل گرفته است، هدف از تشکیل این شبکه هم این است که روحانیون در برخی روستاها و محلات سطح شهرها مستقر شده و برخی فعالیت های تبلیغی انجام دهند و مسائل و مشکلات محلات بررسی و برطرف کنند.

وی افزود: روحانیون سراسر استان تحت این عنوان در روستاها به عنوان امام روستا و یا در شهرها به عنوان امام محلات مستقر هستند که در مساجد محوری به انجام فعالیت های دینی، فرهنگی و اجتماعی می پردازند.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای شهید سلیمانی در رابطه با حوزه تبلیغات دینی همین امام محلات بود و ایشان اعتقاد داشتند که روحانی مسجد باید در مسائل و مشکلات مختلف محلی ورود کند و صرفاً نباید پیشنماز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 17 پایگاه اجتماعی در محلات حاشیه ای شهر تبریز

فعالیت 17 پایگاه اجتماعی در محلات حاشیه ای شهر تبریز