مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 16:352023-01-01فرهنگي

رقابت 19 گروه در جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در مازندران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: 19 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر فجر منطقه 3 در استان رقابت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین جوادی از آمادگی مازندران برای میزبانی و برگزاری جشنواره تئاتر فجر منطقه 3 کشور خبر داد و گفت: در این میزبانی پذیرای هنرمندان 9 استان کشور و شاهد رقابت 19 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر فجر منطقه 3 کشور خواهیم بود.

دبیر جشنواره منطقه ای تئاتر در مازندران افزود: هماهنگی امور اجرایی با گروه های شرکت کننده در جشنواره انجام گرفت و بنا به بعد مسافت، شرایط و زمان حضور گروه ها و مطابق با شیوه و نحوه اجراها، جدول اجرایی نمایش ها نهایی شد.

جوادی به اشاره به اینکه این جشنواره در ساری برگزار می شود عنوان کرد: بازه زمانی برگزاری این جشنواره از 18 تا 21 دی ماه سال جاری با 19 اجرا در دو نوبت صبح و عصر در 3 مکان شامل بلک باکس و سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن حوزه هنری استان، خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، گیلان، گلستان، سمنان، قزوین و البرز در این جشنواره حضور دارند؛ از احتمال حضور مقامات وزارتی، مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهره های شناخته شده هنر تئاتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 19 گروه در جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در مازندران

رقابت 19 گروه در جشنواره منطقه ای تئاتر فجر در مازندران