مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:302023-01-01سياسي

«آیت الله مصباح یزدی» گفتمان ساز تمدن انقلاب اسلامی بود


رییس جامعه المصطفی العالمیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک تمدن است، افزود: شخصیت هایی همانند آیت الله مصباح یزدی گفتمان ساز این تمدن هستند.

- ه گزارش خبرگزاری مهر ، حجت الاسلام و المسلمین عباسی ظهر یکشنبه در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی از جمله چهره های شاخص حوزه علمیه پس از انقلاب اسلامی بوده است و علامه مصباح یزدی به گردن حوزه علمیه حق بزرگی دارد.

رییس جامعه المصطفی العالمیه بیان داشت: شخصیتی همانند آیت الله مصباح یزدی در تربیت نیروها در عرصه علوم انسانی نقش مؤثری داشت و تلاش های ایشان در این عرصه مصداق مجاهدی بود که هرگز خسته نمی شد و از پا می نشست.

حجت الاسلام عباسی بیان داشت: آیت الله مصباح یزدی قبل از انقلاب اسلامی نیز در برابر هجوم اعتقادی جریان های چپ و مارکسیسم ایستادگی می کرد و به عنوان یک نظریه پرداز گفتمان انقلاب اسلامی، در صحنه حضور داشت.

وی افزود: آیت الله مصباح یزدی با تمام اعتقاد و وجود به انقلاب اسلامی عشق می ورزید و آن را نقطه عطفی در تاریخ بشریت می دانست.

رییس جامعه المصطفی العالمیه ابراز داشت: تفاوت انقلاب اسلامی با سایر جریان ها آن است که این انقلاب از یک گفتمان و فرهنگ خاصی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیت الله مصباح یزدی» گفتمان ساز تمدن انقلاب اسلامی بود

«آیت الله مصباح یزدی» گفتمان ساز تمدن انقلاب اسلامی بود