مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:302023-01-01سياسي

لایروبی مُسکن موقت خلیج گرگان/احیای میانکاله مسأله فانتزی نیست


اجرای لایروبی اقدامی مُسکن برای نجات خلیج گرگان به عنوان قلب تپنده ذخیرگاه حیات وحش میانکاله محسوب می شود که برای حصول موفقیت حداکثری باید از رویکردهای فانتزی و احساسی خودداری کرد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: نشست علمی رسانه ای احیای خلیج گرگان بعد از ظهر یکشنبه در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با حضور اساتید دانشگاه و مدیران منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این نشست عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: از سال 98 دانشگاه به صورت جدی به مسئله خلیج گرگان ورود کرده و قبل از آن هم مطالعات جسته و گریخته ای داشت اما انسجامی در آن وجود نداشت.

مهدی ذوالفقاری بیان کرد: دانشگاه از لحاظ اجرایی و علمی همگام با مسئولان بوده و 14 کارگروه خلیج گرگان را تشکیل دادیم که موضوعات مختلف از جمله مباحث اقتصادی، اجتماعی، قوانین، اکولوژی، آبخیزداری، آب و خاک و غیره را پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: در کمیته ملی تالاب ها 15 اقدام برای احیای خلیج گرگان مصوب شده که یکی از آنها امکان ارتباط خلیج با دریا و لایروبی کانال های آبرسان است که آن را مؤسسه اقیانوس شناسی انجام داد و به موازات آن باید اقدامات دیگری در حوزه های بالادست و در کشاورزی استان انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی مُسکن موقت خلیج گرگان/احیای میانکاله مسأله فانتزی نیست

لایروبی مُسکن موقت خلیج گرگان/احیای میانکاله مسأله فانتزی نیست