مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:352023-01-01سياسي

سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در احصاء مسایل جامعه پیشرو است


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این نهاد در احصاء مسایل جامعه پیشرو بوده و برخی از طرح های ما در سطح کشور مورد قبول واقع شده و دارای مقام است.

- زنجان-جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: این نهاد در احصاء مسایل جامعه پیشرو بوده و برخی از طرح های ما در سطح کشور مورد قبول واقع شده و دارای مقام است.

به گزاشر (مدظله العالی) رسیده است اجرا می کند و اصولی که برای اجرای تمدن سازی نوین اسلامی خواهیم داشت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: نوع گرایی، جوانسازی، حفظ کرامت انسانی و حقوق مردم، آمادگی حضور در تمامی میدان ها، ارائه خدمات بدون منت به مردم و گسترش چتر وسیع بسیج برای آحاد جامعه، برافراشتن علم رفیع در الگو سازی و برخورداری از هنر تبدیل تهدید به فرصت با بهره گیری از روش های میانبر در برنامه های بسیج است.

طهماسبی افزود: هدف کلان بسیج استحکام بخشی درونی برای نقش آفرینی اثر بخش در تحقق مردم سالاری اسلامی، دولت سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی با بیان اینکه اهداف بسیج از طریق چهار راهبرد محقق می شود، ادامه داد: تحقق بسیج ده ها میلیونی با تمرکز بر مجموعه 8 میلیون جوان مومن انقلابی عازم و پایه کار، پیش برندگی بسیج، گسترش و تعمیق گفتمان مقاومت و مردمی کردن دفاع و امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در احصاء مسایل جامعه پیشرو است

سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در احصاء مسایل جامعه پیشرو است