مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:352023-01-01اجتماعي

30 روستای شهرستان رودسر سبز شدند/کوچه های عاری از زباله در اولویت کار عمرانی


فرماندار رودسر از سبز شدن 30 روستای شهرستان رودسر و حل مشکلات زباله های آن گفت: در یک ماه گذشته 12 روستای این شهرستان سبز بود که با آموزش تفکیک زباله از مبدا و رعایت اخلاق در قبال محیط زیست توانستیم این تعداد را به 30 روستا افزایش دهیم و مشکلات زباله های آن را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، محمدرضا شهاب زاده عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین خانه محیط زیست شهرستان رودسر در شهر واجارگاه با اشاره به چالش های محیط زیستی مانند پسماندها اظهار کرد: رفع مشکلات زیست محیطی نیازمند مشارکت داوطلبانه و مسوولانه شهروندان در کنار حاکمیت و مدیران شهری امکان پذیر است.

  وی معضل زباله را ابرچالش استان های شمالی کشور به ویژه استان گیلان خواند و افزود: در دولت سیزدهم تاکید ویژه ای در خصوص حل مشکلات زیست محیطی و حفظ آن برای آیندگان شده و در حال حاضر اقدامات بزرگی برای حل مشکلات پسماند گیلان در حال شکل گیری است.

  فرماندار رودسر با اشاره به اینکه در جلسات پسماند شهرستان رودسر تاکید ما بر این است که مشکلات پسماند این شهرستان باید در خود شهرستان حل شود، تصریح کرد: حجم کار حوزه پسماند زیاد است بنابراین تلاش شد تا بحث پسماند در شهرداری ها از خدمات شهری جدا شود و مسؤول جدیدی انتخاب شود همین کار نیز در فرمانداری با جداسازی پسماند از معاون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 روستای شهرستان رودسر سبز شدند/کوچه های عاری از زباله در اولویت کار عمرانی

30 روستای شهرستان رودسر سبز شدند/کوچه های عاری از زباله در اولویت کار عمرانی