مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 17:402023-01-01سياسي

افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت در شرق تهران


شهردار منطقه 13 تهران از افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در مراسمی با حضور جلال بهرامی، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران و محمدهادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 تهران، جمعی از معاونان و مدیران، پروژه های حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 13 تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

در این مراسم، فاز دوم پیاده راه سلامت، پارکینگ های درب اول و سوم سرخه حصار، خانه های دوچرخه با رویکرد آموزشی در سرای محلات، اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار، اصلاح هندسی و بازگشایی دوربرگردان خیابان پیروزی تقاطع امام علی (ع) افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین، کلنگ احداث و مسقف سازی پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز ضلع غرب ورودی مترو شهید کلاهدوز با هدف ساماندهی تاکسی های خطی و تسهیل در عبور و مرور به زمین زده شد.

شهردار منطقه 13 در خصوص افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت به منظور ایجاد بستر مناسب جهت تشویق شهروندان به پیاده روی و توسعه شهر انسان محور گفت: این پروژه به طول 1400 متر اجرایی و کلیه موارد ایمنی، تجهیزات ترافیکی و مبلمان شهری نیز در این پروژه لحاظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت در شرق تهران

افتتاح فاز دوم پیاده راه سلامت در شرق تهران