مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:052023-01-01اقتصادي

تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به بخش عشایر خراسان شمالی ناچیز است


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با اشاره به تصویب 215 میلیارد تومان اعتبار از سفر رییس جمهور جهت حمایت از عشایر، گفت: میزان تخصیص از این اعتبار تاکنون ناچیز بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدزاده ظهر یک شنبه در جمع عشایر شیروان اظهار کرد: برای خارج شدن عشایر از تک محصولی، حمایت های لازم انجام می شود و تلاش داریم این تولیدکنندگان به مشاغل دیگر از جمله تولید صنایع دستی و یا کشت و تولید گیاهان دارویی سوق داده شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ادامه داد: طرح کاشت گیاهان دارویی در مناطق عشایری بر اساس اهداف و سیاست های کلی سازمان امور عشایر کشور و در راستای ایجاد اشتغال پایدار در مناطق عشایری و تنوع بخشی به تولیدات و افزایش درآمد عشایر انجام می شود.

وی افزود: در استان خراسان شمالی 2 میلیون و 700 هزار رأس دام سبک نگهداری و پرورش داده می شود که 700 هزار رأس از این تعداد در اختیار عشایر است.

محمد زاده درباره گلایه های عشایر از افزایش قیمت نهاده های دامی گفت: سال جاری قیمت نهاده های دامی آزاد شد و نرخ جواز 2 هزار و 200 تومان به بیش از 12 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم از این محصول افزایش یافت، قیمت کنسانتره هم به بیش از 12 هزار تومان و سویا به 17 هزار تومان رسیده است و البته دیگر نهاده دامی یارانه ای در اختیار قرار نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به بخش عشایر خراسان شمالی ناچیز است

تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به بخش عشایر خراسان شمالی ناچیز است