مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:152023-01-01اقتصادي

100 میلیارد برای منطقه ویژه شمال بوشهر تخصیص یافت


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی شمال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محسن پاپری زارعی بعدازظهر امروز در بازدید از پروژه آبخیزداری سد دره امیری شهرستان دیلم اظهار داشت: این پروژه یکی از بزرگترین سازه های خاکی استان محسوب می شود که با ارتفاع 17 متر و طول سرریز 120 متر پس از بهره برداری ظرفیت ذخیره بیش از 2 میلیون مترمکعب آب را خواهد داشت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر با بیان اینکه سازه های آبخیزداری در کنترل سیلاب و کاهش خسارت به تاسیسات زیر بنایی و زمین های کشاورزی از اهمیت خاصی برخوردارند، گفت: اعتبار اولیه این پروژه 39 میلیارد تومان پیش بینی شده است که در سال جاری، 9 میلیارد تومان برای این پروژه تصویب شد.

پاپری زارعی از تخصیص 6 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در پروژه آبخیزداری سد دره امیری خبر داد و گفت: از تمامی ظرفیت ها برای تسریع و تکمیل این پروژه استفاده خواهیم کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در بازدید از ورودی دیلم از سمت گناوه بیان داشت: با توجه به بار ترافیکی این مسیر و قرار گرفتن در مسیر کریدور جنوب کشور، 50 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و 160 میلیارد تومان از محل ظرفیت ماده 56 به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد برای منطقه ویژه شمال بوشهر تخصیص یافت

100 میلیارد برای منطقه ویژه شمال بوشهر تخصیص یافت