مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 18:352023-01-01سياسي

سردار سلیمانی حتی در کشورهای غربی و شرقی هوادار دارد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی نه تنها در ایران و کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای شرقی و غربی دلدادگان فراوانی دارد، - گفت: این شهید یک اسوه ماندگار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سعید مطهری زاده ظهر یک شنبه در آیین نکوداشت سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگراز شد، اظهار کرد: اگر امروز کشور عزیزمان در سطح دنیا عزت و قدرت دارد، به برکت خون پاک شهدای والامقام است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته گروهک تکفیری داعش کشورهای همسایه ما، از جمله سوریه و عراق را اشغال کرده بود و در مرزها نا امنی ایجاد می کرد، گفت: هدف اصلی این تکفیری ها ایران اسلامی بود که در مستندات به جای مانده از آنها کاملاً این موضوع مشهود است.

وی افزود: اعضای این گروهک تکفیری در آن دوران جنایت ها و تجاوزهای بی رحمانه ای را به مردم از جمله مردان، زنان و کودکان کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه با حضور قدرتمندانه سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، ورق برگشت و نابودی داعش رقم خورد، یاد آور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک بار دیگر تاریخ اسلام را احیا کرد و روحیه فداکاری و گذشت و ایثار را در بین نسل های مختلف در سطح دنیا خصوصاً کشور عزیزمان زنده و ترسیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی حتی در کشورهای غربی و شرقی هوادار دارد

سردار سلیمانی حتی در کشورهای غربی و شرقی هوادار دارد