مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:102023-01-01سياسي

برنامه های مسجد جمکران به مناسبت سالگرد شهادت« شهید سلیمانی»


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت را اعلام کرد.

- حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به برنامه های مسجد مقدس جمکران به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و فرمانده هان جبهه مقاومت اظهار داشت: روز سه شنبه 13 دی ماه ویژه برنامه ای تحت عنوان یا لثارات الحسین در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از اساتید حوزه علمیه قم سخنرانی و حاج سید مجید بنی فاطمه نیز مداحی خواهد کرد.

وی بیان داشت: روایتگری یکی از راویان دفاع مقدس از حاج قاسم سلیمانی و اجرای گروه های سرود از دیگر برنامه های این یادواره است.

حسین آبادی ابراز داشت: این برنامه بعد از سه شنبه هفته جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران همچنین با اشاره به برنامه دعای ندبه این مسجد بیان داشت: دعای ندبه این هفته از ساعت 6 صبح در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران با نوای رضا بذری قرائت می شود و حجت الاسلام والمسلمین حسین آقا میری نیز سخنرانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های مسجد جمکران به مناسبت سالگرد شهادت« شهید سلیمانی»

برنامه های مسجد جمکران به مناسبت سالگرد شهادت« شهید سلیمانی»