مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:202023-01-01اقتصادي

پیاز کیلویی چند؟/ میادین پایتخت، خالی از پیاز برای عرضه


قیمت پیاز در چند روز اخیر به نسب دو ماه قبل افزایش چشم گیری داشته است، طبق بررسی میدانی خبرنگاران فارس نرخ پیاز در تهران کیلویی بین 20 تا 30 هزار تومان می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، قیمت پیاز در چند روز اخیر به نسب دو ماه قبل افزایش چشم گیری داشته است، به طوری که طبق بررسی میدانی خبرنگاران فارس در استان تهران، نرخ پیاز کیلویی بین 20 تا 30 هزار تومان بود.

برای یافتن علت موضوع به چند تا از میادین میوه و تربار شهرداری پایتخت سر زدیم، که متوجه شدیم در میادین پیازی برای عرضه وجود نداشت.

یکی از عرضه کنندگان میادین مرکز شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت:  چندروزی است که پیاز گران شده است و چون برای ما مصوب کردند که پیاز را باید با نرخ 15 هزارو 900 تومان به فروش برسانیم لذا تهیه پیاز با نرخ کمتر برای ما مقدرو نیست.

وی ادامه داد: با  توجه به اینکه نرخ پیاز بیشتر از نرخ تعیین شده برای ما است تهیه و عرضه آن به صرفه نیست و ضرر خواهیم کرد.

به یکی دیگر از میادین در شمال تهران سر زدیم که آنجا هم پیازی برای عرضه وجود نداشت که عرضه کننده ها گرانی پیاز را دلیل عدم وجود آن برای عرضه در میادین اعلام کردند.

برای بررسی بیشتر به میدان مرکزی میوه و تره بار واقع در منطقه 19 تهران سر زدیم؛ بر خلاف میادین، اینجا پیاز به مقدار زیادی وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاز کیلویی چند؟/ میادین پایتخت، خالی از پیاز برای عرضه

پیاز کیلویی چند؟/ میادین پایتخت، خالی از پیاز برای عرضه