مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:402023-01-01سياسي

تولید 2 مستند در اردبیل/رشادت تکاوران ارتش به روایت «چهره»


مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: مستند «چهره» با موضوع نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش و «چهل و یک نور مقدس» با موضوع آیین شمع گردانی در اردبیل تولید می شود.

- سیدحامد اسحاقی مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به تولید دو فیلم مستند مبتنی بر سند زیست بوم در حوزه هنری اردبیل اظهار کرد: فیلم مستند چهره  با موضوع نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش و چهل و یک نور مقدس با موضوع آیین شمع گردانی در دستور کار حوزه هنری استان اردبیل است.

وی با بیان این که در راستای سند زیست بوم و نقشه تحول استان اردبیل تولیدات منطبق با سند زیست بوم در دستور کار است، افزود: بر همین مبنا تولیدات تصویری منطبق با سند زیست بوم در برنامه کاری واحد هنرهای تصویری قرار گرفته است.

  مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل با اشاره به تولید مستند چهره ؛ تصریح کرد: این مستند با موضوع نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش به فرماندهی ناخدا هوشنگ صمدی کلخوران از مفاخر ملی که اهل اردبیل هستند، کلید خورده است.

اسحاقی بیان کرد: راوی این مستند یکی از نخبگان اردبیلی است که دارای اختراعات گوناگون در زمینه های مختلف پزشکی بوده و صاحب شرکت دانش بنیان است که به صورت تصادفی در بهشت زهرا (س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2 مستند در اردبیل/رشادت تکاوران ارتش به روایت «چهره»

تولید 2 مستند در اردبیل/رشادت تکاوران ارتش به روایت «چهره»