مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:452023-01-01ورزشي

ازدواج و جوانی جمعیت از مسائل راهبردی نظام و کشور هستند


معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: حل مسائل و ساماندهی مشکلات مربوط به این حوزه، کار یک دستگاه نیست و همه دستگاه های اجرایی که حتی عضو ستاد جوانان نیستند هم باید پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی قناد در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان فردوس بیان کرد: در بحث تسهیل ازدواج جوانان باید علاوه بر استفاده از ظرفیت های مردمی، آن چه که بر عهده مدیران دستگاه های اجرایی است باید به صورت شفاف انجام شود.

وی افزود: نگاهی که به جوان انقلابی ایران باید داشته باشیم تغییر کرده و شرایط و تغییرات جامعه به گونه ای است که نیازمند یک تعریف جدید از جوان است.

قناد با تاکید بر اینکه یک سری دگرگونی در زیست جوانان فعلی وجود دارد، گفت: جوانی که در رده سنی 18 تا 35 سال تعریف شده، اکنون مدل های رفتاری متفاوتی دارند، لذا باید پس از برگزاری این جلسات پاسخی قانع کننده برای جوان بیرون از جلسات داشته باشیم.

وی افزود: باید مدل متفاوت دیدن را در دولت سیزدهم به رخ جوانان امروزی که مشخصات متفاوتی دارند، بکشانیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: آیین نامه شورای عالی جوانان به ریاست رییس جمهور در خصوص برگزاری مراسم ازدواج جوانان در مراکز دولتی، در 15 بند مصوب شده که برای همه دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج و جوانی جمعیت از مسائل راهبردی نظام و کشور هستند

ازدواج و جوانی جمعیت از مسائل راهبردی نظام و کشور هستند