مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 19:552023-01-01دانش

استقبال پر شور مردم دهاقان از کاروان شهدای گمنام+تصاویر و فیلم


کاروان 11 تن از اهالی بهشت بعد از ظهر امروز پس از استقبال مردم روستای محمودآباد و دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، وارد شهر دهاقان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، بیش از 30 سال است که از آخرین روزهای سال های ایثار و حماسه می گذرد و همچنان بوی معطر جبهه ها به مشام مردم این مرز و بوم می رسد.

و چه حکمتی است در رفتن آن روزهای سربازان خمینی و آمدن این روزهای کبوتران آسمان گمنامی که بر روی دستان غیرتمند مردم هر کوی و برزن در هر شهر و روستا تا خانه ابدی استقبال می شوند.

  امروز شهرستان دهاقان، قدم گاه اهالی بهشت بود؛ اقشار مختلف مردم این شهرستان از پیر و جوان و زن و مرد چشم خود را به لاله های بی نشانی روشن کردند که روزی غریبانه شهید شدند و اکنون عزتمندانه به آغوش خواهران و برادران خود برگشتند.

  کاروان 11 تن از  اهالی بهشت بعد از ظهر امروز پس از استقبال مردم روستای محمودآباد و دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، وارد شهر دهاقان شد.

  فرزندان حضرت روح الله، عاشقانه با استقبال مردم فهیم و بااصالت دهاقان در میدان دفاع مقدس این شهر تشییع شدند و دهاقانی ها بار دیگر ثابت کردند که فرهنگ ایثار و شهادت همچنان در بین کوچک و بزرگ و خرد و کلان این مردم زنده است و خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پر شور مردم دهاقان از کاروان شهدای گمنام+تصاویر و فیلم

استقبال پر شور مردم دهاقان از کاروان شهدای گمنام+تصاویر و فیلم