مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:152023-01-01سياسي

ملت ایران بزرگترین فتنه 40 سال اخیر را خنثی کردند


معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه اغتشاشات اخیر در آمریکا و برخی کشورهای همسایه تشکیل شد، اما ملت ایران بزرگترین فتنه 40 سال اخیر را خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباس نیلفروشان بعد از ظهر یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه شهدای گمنام ورامین برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشریح ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت: تمام رفتار و گفتار شهید سلیمانی، جهاد در راه خدا و دیدار با خانواده معظم شهدا بود، در جای جای وصیت نامه شهید سلیمانی، اطاعت از ولی امر مسلمین جهان رهبر معظم انقلاب به همگان توصیه شده است و در اصل، ولایت فقیه خط قرمز سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه هر عمل حاج قاسم سلیمانی برای رضایت خداوند متعال صورت می گرفت، افزود: استکبار جهانی و نظام سلطه با همه امکانات و توانایی و ظرفیت های موجود تلاش دارد، تا به نظام اسلامی آسیب بزند، اما به گفته حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی حرم است و همه ما موظف به دفاع از این حرم هستیم.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اغتشاشات اخیر تاکید کرد: دشمن در این اغتشاشات تلاش کرد تا با ایجاد بحران در کانون های مختلف و اتصال این کانون های بحران به یکدیگر، مردم را وارد صحنه فروپاشی نظام کند، برای اجرای طرح ها و نقشه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران بزرگترین فتنه 40 سال اخیر را خنثی کردند

ملت ایران بزرگترین فتنه 40 سال اخیر را خنثی کردند