مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:302023-01-01فرهنگي

بازبینی حضوری آثار هنرمندان اراکی در جشنواره تئاتر فجر آغاز شد


مدیر بخش نمایش های خیابانی و محیطی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از آغاز بازبینی حضوری آثار هنرمندان اراکی حاضر در این جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، داریوش نصیری گفت: بازبینی های آثار خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 4 دی در تئاتر شهر با حضور گروه هایی از اراک و سه شهر دیگر آغاز شد.

نصیری ادامه داد: مرتضی وکیلیان، مژگان رضاییان و مرتضی اسدی مرام بازبینی های مرحله اول بخش خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به صورت غیر حضوری و بررسی فیلم آثار انجام شد، برعهده داشتند.

وی ادامه داد: مرحله دوم و حضوری این بخش را محمد مظفری، سعید خیرالهی و مجید رحمتی به عهده دارند و برای بازبینی حضوری دیگر آثار راه یافته، سفرهای زمینی خود را آغاز کردند و به لاهیجان، رشت و در ادامه به تبریز، مرند و بناب خواهند رفت.

نصیری با اشاره به حضور هنرمندان 19 استان کشور در این مرحله از بخش نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر، افزود: به منظور تسهیل در ارزیابی آثار و افزایش سرعت عمل هیئت بازبینی و دستیابی به زمانبندی دقیق گاه شمار اعلامی فراخوان جشنواره با ادارات کل ارشاد استان های حاضر در این بخش و انجمن های نمایش آن ها هماهنگی های لازم انجام شد و قرار است تا 40 نمایش در این بازبینی ها ارزیابی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازبینی حضوری آثار هنرمندان اراکی در جشنواره تئاتر فجر آغاز شد

بازبینی حضوری آثار هنرمندان اراکی در جشنواره تئاتر فجر آغاز شد