مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 20:552023-01-01اقتصادي

فرماندار خوسف: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت اصلی شهرستان است


  اتمام پروژه های نیمه تمام، از اولویت اصلی شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند؛ محمد علی ایمانی امروز با تأکید بر این مطلب در برنامه زنده تلویزیونی سیمای خاوران به تشریح برنامه های مربوط به سفر رییس جمهور در خوسف پرداخت و خاطرنشان کرد: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان خوسف، دغدغه ها ، مشکلات و درخواست ها منتقل شد و ایشان نیز جهت پیگیری مسایل در حوزه تخصصی و دیگر حوزه های مرتبط قول مساعد دادند.

به گفته وی؛ موارد مطرح شده به محض قطعی شدن ، اطلاع رسانی خواهد شد.

  وی با اشاره به پیشرفت بیش از 90 درصدی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی خوسف، اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این بیمارستان شاهد حضور پزشکان متخصص در شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان خوسف گفت: از ابتدای ورود به شهرستان به عنوان خدمتگزار مردم نجیب ، برنامه هایی به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

  ایمانی با اشاره به اینکه بیش از هفتاد پروژه نیمه تمام عمرانی در بخش های مختلف در شهرستان احصا شده، تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده مجموعه فرهنگی و هنری شهرستان، بزودی کارگاه آن فعال خواهد شد.

  به گفته وی؛ احداث جاده های روستایی، کشاورزی، گلخانه ها، مجتمع دامپروری، و پوشش ارتباطی را از دیگر پروژه های اولویت دار برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خوسف: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت اصلی شهرستان است

فرماندار خوسف: اتمام پروژه های نیمه تمام، اولویت اصلی شهرستان است