مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:002023-01-01ورزشي

کرمانشاه و تهران طلایی های روز پایانی/نتایج کامل اوزان مختلف


رقابتهای تکواندو انتخابی تیم ملی در پایان 5 روز رقابت فشرده مدعیان ورود به اردوی تیم ملی با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ن دوره از مسابقات تحت عنوان مرحله نخست رقابتهای انتخابی تیم ملی چهارشنبه هفتم دی ماه با حضور 826 تکواندوکار در سالن خانه تکواندو آغاز شده بود، در نهایت عصر امروز یکشنبه یازدهم دی ماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

هادی ساعی رییس، حسین زاده سرپرست دبیری، دکتر اصغر رحیمی مدیرفنی تیم های ملی، جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو، دکتر علی نوری رییس کمیته آموزش و سید حسین عباسی رییس کمیته امور استان ها و مجامع فدراسیون، علی تاجیک رییس سازمان تیم های ملی نظاره گر مبارزات روز پایانی بودند.

ضمن اینکه بیژن مقانلو، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و دکتر نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی در طول این 5 روز کلیه مبارزات را از نزدیک تماشا کردند.

در روز پنجم و پایانی این 140 تکواندوکار در دو وزن 74- و 87- کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که در پایان تکواندوکاران کرمانشاه و البرز موفق به کسب مدال طلا شدند.

در وزن 74- کیلوگرم مهدی محمدی گواری از مرکزی و مهدی عسگری از تهران به دیدار نهایی راه پیدا کردند که در پایان این عسگری بود که در دو راند حریف خود را شکست داد و به نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه و تهران طلایی های روز پایانی/نتایج کامل اوزان مختلف

کرمانشاه و تهران طلایی های روز پایانی/نتایج کامل اوزان مختلف