مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:102023-01-01ورزشي

پایان رقابت های قهرمانی آزاد کشوری با 2 طلای کرمانشاه و تهران


پرونده رقابت های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در بخش مردان با شناخت نفرات برتر به میزبانی خانه تکواندو بسته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این دوره از مسابقات تحت عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی چهارشنبه که هفتم دی ماه با حضور 826 تکواندوکار از سراسر کشور در سالن خانه تکواندو آغاز شده بود، در نهایت عصر امروز یکشنبه یازدهم دی ماه با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد.

  هادی ساعی رییس و حسین حسین زاده سرپرست دبیری فدراسیون، اصغر رحیمی مدیرفنی تیم های ملی، جمشید سهرابی رییس انجمن پاراتکواندو، علی نوری رییس کمیته آموزش، سید حسین عباسی رییس کمیته امور استان ها و مجامع فدراسیون و علی تاجیک رییس سازمان تیم های ملی نظاره گر مبارزات پایانی بودند.

همچنین بیژن مقانلو، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی در طول این 5 روز کلیه مبارزات را از نزدیک تماشا کردند.

  در روز  پنجم و پایانی این رقابت ها 140 تکواندوکار در 2 وزن 74- و 87- کیلوگرم به دیدار رقبای خود رفتند که در پایان تکواندوکاران کرمانشاه و البرز موفق به کسب مدال طلا شدند.

  در وزن 74- کیلوگرم مهدی محمدی گواری از استان مرکزی و مهدی عسگری از تهران به دیدار نهایی راه پیدا کردند که در پایان این عسگری بود که در 2 راند حریف خود را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رقابت های قهرمانی آزاد کشوری با 2 طلای کرمانشاه و تهران

پایان رقابت های قهرمانی آزاد کشوری با 2 طلای کرمانشاه و تهران