مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:352023-01-01حوادث

بزرگ ترین باند اسکیمر در مازندران متلاشی شد


رییس پلیس فتا استان مازندران، از شناسایی و دستگیری اعضای باند 7نفر کلاهبرداری که اقدام به کپی کردن کارت شهروندان و برداشت از حساب شان می کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سامع خورشاد در گفت وگویی اظهار کرد: با وصول پرونده های متعددی مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت های غیر مجازی صورت گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، کارت های بانکی مال باختگان توسط کلاهبرداران به وسیله دستگاه اسکیمر کپی برداری شده و از این طریق به وجوه آن ها دسترسی پیدا کرده اند.

رییس پلیس فتا استان مازندران تصریح کرد: در ادامه ماموران در بررسی های تخصصی خود متوجه شدند، کلاهبرداران از طریق راه اندازی دستگاه اسکیمر در میدان تره و بار شهرهای مختلف استان مازندران داشته و با دریافت کارت های بانکی شهروندان اقدام به کپی برداری از کارت عابر آن ها می کردند.

خورشاد ادامه داد: بررسی ها و تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت از متهمان مشخص و با اقدامات صورت گرفته محل اختفایشان مورد شناسایی قرار گرفت که در یک عملیات غافلگیرانه مجرمان سایبری دستگیر و ادله دیجیتال جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه متهمان به جرم ارتکابی معترف و اظهار کردند که عابربانک کارت شهروندان را کپی و با آنها لوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین باند اسکیمر در مازندران متلاشی شد

بزرگ ترین باند اسکیمر در مازندران متلاشی شد