مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:402023-01-01سياسي

اختصاص وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی برای بسیجیان خراسان رضوی


همزمان با فرارسیدن دهه مقاومت و سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام از اختصاص وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی به بسیجیان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ پاسدار محمد ابراهیم اصلی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام با اشاره به اینکه بسیجیان در تمامی عرصه هایی که انقلاب اسلامی به آن ها نیاز داشته حضوری خالصانه، فعال و موثر داشته اند، اظهار کرد: هر یک از بسیجیان با هر نوع عضویت می توانند با مراجعه به سامانه سحاب به آدرس sahabcard.

ir برای دریافت وام قرض الحسنه ثبت نام کنند.

وی با اشاره به این که وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی برای خرید کالا های اساسی ایرانی می باشد گفت: این وام 18 ماهه و با کارمزد 4 درصد به متقاضیان بسیجی تعلق میگیرد و برای حمایت از کالای ایرانی نیز خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام همچنین با تشریح چگونگی ارائه تسهیلات و خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس که بیش از 45 روز در مناطق عملیاتی حضور داشته اند اظهار کرد: معافیت یا کسر خدمت سربازی برای فرزندان ذکور، تعیین وضعیت عضویت فرزندان رزمندگان بسیجی که در ادارات یا سازمان ها و یا شرکت ها مشغول به کار هستند و نیز اتصال رایگان انشعاب آب، برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی برای بسیجیان خراسان رضوی

اختصاص وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی برای بسیجیان خراسان رضوی