مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 21:552023-01-01سياسي

حفظ کرامت انسانی از اصول اجرای تمدن سازی نوین اسلامی در بسیج


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حفظ کرامت انسانی و جوان سازی از اصول اجرای تمدن سازی نوین اسلامی در بسیج است.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حفظ کرامت انسانی و جوان سازی از اصول اجرای تمدن سازی نوین اسلامی در بسیج است.

سردار ابوالفضل طهماسبی عصر امروز (11 دی ماه) در اجلاسیه سالانه مجمع بسیجان استان زنجان، با بیان اینکه سابقه مجامع در سطح کشور به چندین سال پیش باز می گردد که مقام معظم رهبری تاکید بر تشکیل هیئت های اندیشه ورز در سطوح مختلف بسیج داشتند، عنوان کرد: برنامه های خوبی براساس نیاز استان در کارگروه های مختلف و هیئت های اندیشه ورز انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیئت های اندیشه ورز توانستند در این مدت مشکلات موجود در سطح استان را احصا و پیشنهادات مختلفی ارائه دهند که سپاه زنجان یکی از سپاه های پیشرو کشور در این حوزه است، ادامه داد: برخی از این پیشنهادات در سطح کشوری مورد قبول واقع شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بسیج برنامه های خود را بر اساس سند اعتلای 10 ساله که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است اجرا می کند، بیان کرد: از مهم ترین اصولی که برای اجرای تمدن سازی نوین اسلامی خواهیم داشت می توان به نوع گرایی، جوان سازی، آمادگی حضور در همه میادین، حفظ کرامت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کرامت انسانی از اصول اجرای تمدن سازی نوین اسلامی در بسیج

حفظ کرامت انسانی از اصول اجرای تمدن سازی نوین اسلامی در بسیج