مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 22:152023-01-01اقتصادي

سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم قطع سهمیه آرد نانوایی های متخلف گفت: توزیع آرد در نانوایی های خراسان جنوبی بازنگری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی صادقی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی امروز در شورای آرد و نان شهرستان نهبندان با اشاه به اهمیت موضوع آرد و نان، اظهار داشت: موضوع آرد به خاطر تنظیم بازار و مایحتاج ضروری مردم باید مدیریت درستی داشته باشد تا منجر به نارضایتی مردم نشود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: اقداماتی در حوزه آرد و نان در دستور کار است تا کمترین مشکل را داشته باشیم؛ طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانهها با هدف اصلاح اقتصادی و جلوگیری از فساد و رانت، کاهش تورم و همچنین اجرای عدالت اجتماعی و کاهش مشکلات حوزه آرد نان در استان اجرا شد.

صادقی گفت: رصد میزان مصرف آرد از طریق دستگاه های کارتخوان انجام شده است که بازخورد این طرح در سطح کلان انجام می شود.

وی با بیان اینکه سهمیه آرد تنها بر اساس عملکرد و تراکنش های نانوایی ها اختصاص داده می شود مگر خرابی و یا قطعی دستگاه کارتخوان هوشمند را داشته باشیم، گفت: در حوزه آرد و نان دو مشکل عمده شامل قیمت نان و سهمیه آرد داریم؛ در قیمت نان چون افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع شود

سهمیه آرد نانوایی های متخلف قطع شود