مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 22:452023-01-01سياسي

تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و اسلامیه شهرستان فردوس


مراسم تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و اسلامیه شهرستان فردوس با حضور فرماندار، ائمه جمعه فردوس و اسلامیه، مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی روشن، فرماندار شهرستان فردوس امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فردوس اظهار داشت: وقتی ویژگی های مدیریتی حاج قاسم سلیمانی را بررسی می کنیم ،مبنا و تفکر زیبای انقلاب را در ذهن ترسیم می کند و از همین رو اگر مدیری در دولت انقلابی قرار است خدمت کند باید حواسش به فتنه ها باشد ، چرا که در دوران آخر الزمان با فتنه های متعددی روبه رو هستیم.

روشن گفت: باید نگاه ما هم تراز با سردار سلیمانی باشد و مدیران روحیه انقلابی، مردمی بودن ، اقدام به موقع ، دقیق بودن در جلسات و نیز سادگی که از ویژگی های شاخص سردار سلیمانی است را در دستور کار قرار دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه روستا مسائل و مشکلات فراوانی داریم، افزود: کارهای بزرگی در حوزه زیر ساخت ها انجام شده و اکثر روستاها از همه خدمات بهره مند شده اند ولی موضوعی که امروزه به آن نیاز داریم باید از این زیرساخت ها در راستای تولید ، اشتغال و حفظ جمعیت در روستاها بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و اسلامیه شهرستان فردوس

تکریم و معارفه بخشداران مرکزی و اسلامیه شهرستان فردوس