مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 23:002023-01-01اقتصادي

1.8 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور سنددار شدند


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم میزان اراضی دارای سند 280 هزار هکتار بود،این میزان به یک میلیون 800 هزار هکتار افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمجید موسوی مورد غفاری یکشنبه شب در آیین تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی موسوی با اشاره به اینکه رفع تداخلات از مشکلات و چالش های کشاورزان است، اظهار کرد: بدون دریافت سند، کشاورزان نمی توانند از تسهیلات اعطایی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه 25 هزار هکتار گلخانه در، کشور وجود دارد که افزایش آن به 150 هزار هکتار و راه اندازی شهرک های گلخانه ای از سیاست های اصلی وزارت جهاد کشاورزی است، افزود: بر اساس ظرفیت منابع آبی و خاکی هر استان، این میزان اراضی تقسیم بندی می شود و سبزی و صیفی عمده ترین تولیدات این گلخانه هاست.

وی تاکید کرد: کشور ما جزو مناطق خشک و نیمه خشک دنیاست و آب، حیاتی ترین موضوع برای ما در بحث محصولات کشاورزی و امنیت غذایی به شمار می رود بنابراین باید برنامە قوی در بخش تولید و کشاورزی داشته باشیم.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه تعیین تکلیف اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه های وزارت متبوع در دولت سیزدهم بود ادامه داد: در ابتدای دولت سیزدهم میزان اراضی دارای سند 280 هزار هکتار بود که با اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1.8 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور سنددار شدند

1.8 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی کشور سنددار شدند