مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 23:002023-01-01پزشكي

جزییات دورکاری کارمندان در استان تهران برای فردا دوشنبه


خانم های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و زیر شش سال دارند، تمامی کارمندان بالای 50 سال، کارمندانی که بیماری های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و بیماران دیابتی و رماتیسمی و سایر بیماران و همچنین افراد دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی برای فردا .

- خانم های باردار، کارمندان خانم که فرزند دبستانی و زیر شش سال دارند، تمامی کارمندان بالای 50 سال، کارمندانی که بیماری های قلبی، ریوی و تنفسی دارند و بیماران دیابتی و رماتیسمی و سایر بیماران و همچنین افراد دارای فشار خون بالا و کارمندان سرطانی برای فردا از دورکاری استفاده خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به درخواست وزارت بهداشت و قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم، جزییات بهره گیری از دورکاری برای کارمندان در سطح استان تهران برای فردا دوشنبه 12 دی ماه را تشریح کرد.

عابد ملکی در گفت وگو با ایسنا در تشریح نحوه دورکاری کارمندان در استان تهران برای فردا دوشنبه 12 دی ماه گفت: با توجه به درخواست وزارت بهداشت و قرارگیری شاخص کیفیت هوا در شرایط ناسالم علاوه بر مصوبات قبلی کمیته اضطرار آلودگی هوا که در روز شنبه تشکیل شده بود، امروز یکشنبه نیز کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه داد و نسبت به دورکاری کارمندان در استان تهران تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دورکاری کارمندان در استان تهران برای فردا دوشنبه

جزییات دورکاری کارمندان در استان تهران برای فردا دوشنبه