مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 23:052023-01-01سياسي

درخشش خبرنگاران فارس در دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار


مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی سردار تا سردار با حضور سردار «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم و درخشش خبرنگاران خبرگزاری فارس گیلان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره ملی سردار تا سردار که با حضور سردار محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم و تجلیل از برگزیدگان در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

  تعداد 170 اثر دریافتی از استان های مختلف کشور مانند تهران، گلستان، قم، همدان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه جشنواره رسانه ای سردار تا سردار ارسال شده است.

  در بخش گزارش خبری؛ سولماز عنایتی از همدان نفر اول، خانم فاطمه احمدی از خبرگزاری فارس گیلان نفر دوم و بهرام قربانپور از خبرگزاری مهر نفر سوم شد.

  بخش اینفوگرافیک بنا به رأی هیئت داوران نفر اول و دوم نداشت و نفر سوم محمدجواد پرداخته و محمد جمشیدی چناری از خبرگزاری فارس گیلان شایسته تقدیر شد.

  در بخش متون ادبی، خانم مشایخ از گیلان نفر اول، خورسندی از استان قم نفر دوم و خانم قطبی از گیلان نفر سوم و همچنین خانم حلیمیان از خراسان رضوی شایسته تقدیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش خبرنگاران فارس در دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار

درخشش خبرنگاران فارس در دومین رخداد رسانه ای سردار تا سردار