مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 23:202023-01-01حوادث

افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!


جوانی که بعد از قتل برادرش، جسد او را به درون حمام منزل مسکونی کشانده و با قراردادن کارد خون آلود در دست چپ وی، سعی داشت ماجرای جنایی را خودکشی جلوه دهد، درحالی خود را تسلیم قانون کرد که راز برادرکشی در صحنه جنایت فاش شده بود! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، حدود ساعت 20:30 جمعه گذشته، مرگ مشکوک جوان 40 ساله ای در حمام یک منزل مسکونی واقع در کوی سیدی مشهد به قاضی ویژه قتل عمد گزارش شد.

قاضی محمود عارفی راد که با شنیدن گزارش مقدماتی پلیس درباره نحوه قرار گرفتن جسد، احتمال وقوع جنایت را قوی تر می دانست بلافاصله به طرف کوچه شهید خاکستری 31 حرکت کرد.

جسد درون حمام طبقه دوم یک ساختمان 3 طبقه درحالی خون آلود افتاده بود که متکایی زیر سر و کاردی در دست چپ داشت.

اهالی منزل شهادت می دادند که حسن (جوان 40 ساله) خودکشی کرده است مادر این جوان نیز که در طبقه دوم و به همراه دو فرزندش زندگی می کرد به مقام قضایی گفت: من حدود ساعت 10:30 صبح از خانه خارج شدم اما غروب وقتی به خانه ام بازگشتم با جسد پسرم درون حمام روبه رو شدم که خودکشی کرده بود.

برادر دیگر این جوان نیز که متاهل بود و در طبقه سوم ساختمان سکونت داشت، گفت: من بنا هستم و به علت تعطیلی روز جمعه سرکار نرفته بودم فقط یک بار برای برداشت پول از عابر بانک به بیرون از منزل رفتم وقتی به خانه بازگشتم از مادرم شنیدم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!

افشای راز برادرکشی در صحنه جنایت!