مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 04:452023-01-02بين الملل

180 مصدوم در آتش بازی سال نو در ایتالیا/ ده ها نفر در هلند بازداشت شدند


180 مصدوم در آتش بازی سال نو در ایتالیا/ ده ها نفر در هلند بازداشت شدند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برگزاری مراسم آتش بازی سال نو میلادی در کشورهای اروپایی، باعث شد 180 نفر در ایتالیا روانه بیمارستان شوند و ده ها نفر هم در هلند کارشان به بازداشتگاه پلیس کشید.

وزارت کشور ایتالیا بامداد دوشنبه اعلام کرد که در شب سال نو میلادی 180 نفر بر اثر آتش بازی مصدوم شدند که از این تعداد 48 نفر در بیمارستان بستری شدند.

به نوشته وبگاه ریانووستی ، سال گذشته تعداد مصدومان چنین مراسم هایی در ایتالیا 124 نفر بود و سهم افراد زیر سن قانونی نیز از 20 به 50 افزایش یافته است.

همچنین در شب سال نو میلادی، آتش نشانان ایتالیایی به دلیل آتش سوزی هایی که در نتیجه جشن های بی ملاحظه رخ داد، مجبور شدند 646 مأموریت انجام دهند.

از سوی دیگر در هلند، ده ها نفر به دلیل پرتاب مواد محترقه به سمت مردم، مأموران پلیس و رهگذران در جریان آتش بازی سال، توسط پلیس بازداشت شدند.

رسانه های هلندی گزارش دادند که در شهرهای روتردام و لاهه، پلیس و نیروهای امنیتی برای سرکوب این اقدامات که حالت شورش به خود گرفته بود، عملیات کرده و فقط در روتردام حدود 30 نفر بازداشت شدند.

در حال تکمیل.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 مصدوم در آتش بازی سال نو در ایتالیا/ ده ها نفر در هلند بازداشت شدند

180 مصدوم در آتش بازی سال نو در ایتالیا/ ده ها نفر در هلند بازداشت شدند