مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 06:452023-01-02سياسي

برگزاری نشست پاورقی در شیراز/رسالت روایت نویس چیست؟


نشست پاورقی با بحث و گفت وگوی میهمانان پیرامون دو اثر ادبی مرتبط با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در قالب برنامه روایت حبیب، در شیراز برگزار شد.

- نشست پاورقی با حضور سارا عرفانی، ساجده تقی زاده و هاشم کرونی با هدف گفت و گو پیرامون 2 اثر حافظ دل ها از تولیدات دفتر تاریخ شفاهی شیراز و قاف از آثار انتشارات انقلاب اسلامی، از جمله آثار مکتوب تولید شده پیرامون زندگی سردار سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی، در شیراز برگزار شد.

حافظ دل ها گام اول برای تولید آثار دیگر است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از حوزه هنری فارس، سارا عرفانی نویسنده کتاب قاف پیرامون حافظ دل ها ، گفت: فکر می کنم در هر اتفاقی ما به عکس العمل سریع و مواجهه نزدیک با آن مسئله در عرصه نوشتن نیاز داریم و باید حواسمان باشد در اتفاقات چقدر با نوشتن می توانیم به درستی ادای رسالت کنیم.

وی با اشاره به تجربه حضور خود در جلسه نقد کتاب ایمان مریم درباره پرستار شهید مریم رحیمی گفت: اتفاقی مانند کرونا ازاین دست اتفاقات بود که مملکت ما نیز مانند جهان آن را از سر گذراند اما امروز که نگاه می کنیم علیرغم تلاش هایی مانند این اثر، پیرامون کرونا خیلی کم کتاب داریم و خیلی جای کار دارد روایات واقعی این اتفاق را بنویسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست پاورقی در شیراز/رسالت روایت نویس چیست؟

برگزاری نشست پاورقی در شیراز/رسالت روایت نویس چیست؟