مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 06:502023-01-02اقتصادي

افزایش تولید مخدر شیشه در افغانستان نگران کننده است


معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: افزایش تولید مخدر شیشه پس از تغییر حاکمیت افغانستان نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد جمالو ببان داشت: به دلیل سود هنگفت و گردش مالی کلان مواد مخدر در جهان و تنوع روش های تولید آن، مقابله با این موضوع با چالش های جدی روبرو می شود.

وی ادامه داد: ایران از کشورهای پیشرو در مبارزه با قاچاق مواد مخدر است و سال گذشته رکورد جهانی کشف مواد افیونی توسط ایران شکسته شد که اثبات کننده عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در این زمینه است.

جمالو اضافه کرد: ساختار تشکیلاتی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز که ریاست آن بر عهده رییس جمهور است و اعضای آنرا وزرا و بالاترین مقام های نهادهای مرتبط در این حوزه تشکیل می دهند اهمیت این موضوع را نشان می دهد.

معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر در عین حال تلاش های انجام شده را ناکافی و دارای حلقه های مفقوده دانست و تصریح کرد: طی سال های گذشته فکر می کردیم اگر اطلاعات و دانسته های مردم درباره مواد مخدر و پیامدهای منفی آن افزایش یابد در پیشگیری موفق می شویم و این در حالیست که اگر دانسته ها و اطلاعات به باور تبدیل نشود، توفیق چندانی به دست نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید مخدر شیشه در افغانستان نگران کننده است

افزایش تولید مخدر شیشه در افغانستان نگران کننده است