مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 07:352023-01-02سياسي

عباسی: شهید سلیمانی با جذب همه دیدگاه ها در مسیر دفاع از کشور گام برداشت


رییس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: شهید سلیمانی از همان روزهایی که فرماندهی نیروی قدس را بر عهده گرفت تلاش کرد تا از نظرات اساتیدی که دارای تخصص در حوزه سیاسی و بین المللی بودند استفاده کرده و از سوی دیگر تجارب میدانی را به دانشگاه ها منتقل کند.

- رییس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: شهید سلیمانی از همان روزهایی که فرماندهی نیروی قدس را بر عهده گرفت تلاش کرد تا از نظرات اساتیدی که دارای تخصص در حوزه سیاسی و بین المللی بودند استفاده کرده و از سوی دیگر تجارب میدانی را به دانشگاه ها منتقل کند.

فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، درباره ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و درس هایی که باید از وی آموخت، بیان کرد: شهید سلیمانی یک مظهر و نمونه بارزی از تربیت شدگان مکتب فکری حضرت امام خمینی بود که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی با دیدگاه های حضرت امام آشنا شدند.

شهید سلیمانی با جذب همه دیدگاه ها در مسیر دفاع از کشور گام برداشت وی در ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی راه حضرت امام را طی کرده و در انقلاب شرکت داشتند، اظهار کرد: در دورانی که کشور نیاز به دفاع داشت شهید سلیمانی یک ایرانی واقعی بود.

شهید سلیمانی با جذب همه افکار و دیدگاه های مختلف در راستای دفاع از کشور توانست لشکر ثارالله را در دوران دفاع مقدس فرماندهی کند و افراد حول محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: شهید سلیمانی با جذب همه دیدگاه ها در مسیر دفاع از کشور گام برداشت

عباسی: شهید سلیمانی با جذب همه دیدگاه ها در مسیر دفاع از کشور گام برداشت