مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 07:452023-01-02اقتصادي

بیشتر شهرهای خوزستان مناسب ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی هستند


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه بیشتر شهرستان های خوزستان مناسب ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی هستند از صدور 7 فقره جواز تاسیس طرح صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و صدور 29 موافقت اصولی در این حوزه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه بیشتر شهرستان های خوزستان مناسب ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی هستند از صدور 7 فقره جواز تاسیس طرح صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و صدور 29 موافقت اصولی در این حوزه خبر داد.

سید عباس موسوی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اهمیت صنایع تبدیلی و نقش این صنایع در ایجاد اشتغال اظهار کرد: شهرستان های خوزستان با توجه به زمینه تولیدات کشاورزی ظرفیت های متفاوتی دارند و از این رو هر شهرستان متناسب با نوع تولیدی که در آن انجام می شود ظرفیت ایجاد صنایع تبدیلی دارد.

وی از صدور 7 فقره جواز تاسیس طرح صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در استان خبر داد و افزود: این طرح ها در شهرستان های اندیمشک، اهواز، باوی، کرخه و گتوند اجرایی خواهند شد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: در صورت اجرایی شدن و نهایی شدن این طرح ها در استان اشتغال 160 نفر فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر شهرهای خوزستان مناسب ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی هستند

بیشتر شهرهای خوزستان مناسب ایجاد صنایع تبدیلی کشاورزی هستند