مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 07:552023-01-02اجتماعي

هشدار بارش شدید باران و برف در جنوب و غرب کشور


براساس هشدار سازمان هواشناسی در روزهای پایانی هفته بارش شدید باران در جنوب و بارش سنگین برف و کولاک در غرب کشور موجب آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه ها خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از آغاز بارش های شدید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته در پنج استان خبر داد و اعلام کرد: روز چهارشنبه در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و روز پنج شنبه در خوزستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام بارندگی و باد شدید پیش بینی شده است.

بر اساس این هشدار، آب گرفتگی معابر عمومی، اختلال در سفرهای بین شهری، اختلال در ترددهای داخل شهری، اختلال در فعالیت های عمرانی، سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه، احتمال تاخیر و لغو پروازها رخ خواهد داد.

سازمان هواشناسی همچنین نسبت به آمادگی ناوگان حمل ونقل و راهداری ها، عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها، پاکسازی آبروها و کانال های عبور آب درون شهری، پاک سازی دهانه پل ها، پرهیز از سفرهای غیرضروری، اجتناب از فعالیت های کوه نوردی و جابه جایی عشایرکوچ رو، انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارت توسط شهرداری ها، راهداری ها، دستگاه های امدادی و سایر دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بارش شدید باران و برف در جنوب و غرب کشور

هشدار بارش شدید باران و برف در جنوب و غرب کشور