مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:202023-01-02ورزشي

از مذاکره قطر با کی روش شگفت زده شدیم/ مربی دفاعی نمی خواهیم!


خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی ای می خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی روش! - خبرنگار و تهیه کننده شبکه الکاس قطر از اقدام فدراسیون فوتبال این کشور در مذاکره با کارلوس کی روش اظهار تعجب کرد و گفت: مربی ای می خواهیم که تیمش زیبا بازی کند نه دفاعی به سبک کی روش! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون فوتبال قطر بعد از نتایج ضعیف این تیم در جام جهانی 2022 و حذف در همان مرحله گروهی اقدام به تغییر کادر فنی خود گرفت.

فلیکس سانچس سرمربی اسپانیایی بعد از حدود 5 سال کار در قطر و کسب عنوان قهرمانی در جام ملت های 2019 آسیا از این تیم کنار رفت.

روز جمعه بود که شبکه الکاس قطر مدعی شد فدراسیون قطر سراغ کارلوس کی روش سرمربی ایران رفته است و قصد دارد با این مربی قرارداد امضا کند.

طبق اعلام این شبکه، کی روش حتی با قطر به توافقات ابتدایی هم دست یافته و احتمالاً پس از جام خلیج فارس هدایت عنابی را بر عهده می گیرد.

این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است و فقط مهدی تاج طی هفته های گذشته نام کی روش را در کنار چند مربی دیگر به عنوان گزینه هدایت تیم ملی مطرح کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مذاکره قطر با کی روش شگفت زده شدیم/ مربی دفاعی نمی خواهیم!

از مذاکره قطر با کی روش شگفت زده شدیم/ مربی دفاعی نمی خواهیم!