مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:302023-01-02اقتصادي

مبارزه تلفیقی مدیریت آفت سپردار در باغات کیوی + توصیه های فنی برای سمپاشی


مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران به لزوم مدیریت و کنترل آفت سپردارها در باغات کیوی بویژه باغات هدف صادراتی در قالب مبارزه تلفیقی تاکید کرد.

- مبارزه تلفیقی مدیریت آفت سپردار در باغات کیوی + توصیه های فنی برای سمپاشی ایسنا/مازندران مدیر حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران به لزوم مدیریت و کنترل آفت سپردارها در باغات کیوی بویژه باغات هدف صادراتی در قالب مبارزه تلفیقی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرحمن زاغی با اشاره به اهمیت قرنطینه ای سپردارهای کیوی، به لزوم مدیریت و کنترل آفت سپردارها در باغات کیوی به ویژه باغات هدف صادراتی در قالب مبارزه تلفیقی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مبارزه زمستانه در کاهش جمعیت زمستان گذران آفات درختان کیوی ضروری است، گفت: باغداران قبل از مبارزه زمستانه به کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک های گیاه پزشکی مراجعه و بر اساس مشاوره و توصیه های اعلام شده، اقدامات کنترلی را انجام دهند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران، افزود: حذف سرشاخه های شدیداٌ آلوده و خارج کردن از باغ و امحاء شاخه های هرس شده و برس کشی تنه و سرشاخه های اصلی درختان آلوده با اسکاچ نرم یا گونی کنفی در کاهش جمعیت بسیار موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه تلفیقی مدیریت آفت سپردار در باغات کیوی + توصیه های فنی برای سمپاشی

مبارزه تلفیقی مدیریت آفت سپردار در باغات کیوی + توصیه های فنی برای سمپاشی