مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:402023-01-02ورزشي

شرق: با سیلی زدن به علی دایی چه چیزی درست می شود؟


اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه های جهان، یکی از چهره های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می شود، - یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود.

مشخص نیست در این فضا سیلی زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل وفصل می کند.

روزنامه شرق نوشت: علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، این روز ها مجددا در بطن اتفاقی قرار گرفته که اخبارش سراسر دنیا را درنوردیده و همچنان تبعات آن ادامه دارد.

ماجرای جدید مربوط به برگرداندن هواپیمایی است که همسر و دختر او را به مقصد دوبی می برد.

هواپیمایی ماهان در مسیر سفر به امارات مجبور به فرود در فرودگاه کیش شد و نهایتا همسر و دختر علی دایی از آن پرواز پیاده شدند.

عنوان شد که دلیل چنین اقدامی که با واکنش های منفی بسیاری روبه رو شد، مربوط به تعطیلی فروشگاه جواهرآلات همسر علی دایی در سه روز از آبان ماه است.

  اگرچه آن اتفاق واکنش های زیادی را به همراه داشت و مکررا درباره اش صحبت شد، ولی نهایتا به طور رسمی مشخص نشد چرا مانع سفر خانواده علی دایی شده اند؛ به ویژه اینکه قوه قضاییه هم بیانیه منتسب به خودش در این ماجرا را تکذیب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرق: با سیلی زدن به علی دایی چه چیزی درست می شود؟

شرق: با سیلی زدن به علی دایی چه چیزی درست می شود؟