مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 08:502023-01-02فرهنگي

درخشش فیلم کوتاه «زنان لَجمَن»


فیلم کوتاه «زنان لَجمَن» به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی، منتخب بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنوراه Ja River Short Film Showcase آمریکا شد که در ماه ژانویه 2023 درویرجینیا برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان فیلم کوتاه زنان لَجمَن به نویسندگی و کارگردانی زیور حجتی، منتخب بخش مسابقه بیست و هشتمین جشنوراه Ja River Short Film Showcase آمریکا شد که در ماه ژانویه 2023 درویرجینیا برگزار می شود.

زیور حجتی، کارگردان فیلم کوتاه زنان لجمن به ایسنا گفت: فیلم نامه این فیلم سال 1397 در مرحله دوم جشنواره سراسری چهل سال، چهل فیلم که از سوی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزار می شد، به عنوان بهترین فیلم نامه انتخاب شد، اما نهاد برگزارکننده خواهان تغییر در محتوای فیلم نامه شد و حتی با مدیریت آن نهاد نیز بر تغییر در محتوا اصرار وجود داشت که من مخالفت کردم و این موضوع طرح حمایت و تهیه کنندگی را تحت تأثیر قرار داد و باوجود تمام پیگیری ها فیلم ساخته نشد.

او که کارگردانی فیلم های آدمک چوبی سایه من ، فنگشوی وارونه و گلوله های تعمید را نیز در کارنامه دارد، ادامه داد: بعدازآن در آذرماه سال 98 فیلمنامه زنان لجمن را برای پیچینگ انجمن سینمای جوانان اصفهان ارسال کردم که آن هم به دلیل شرایط کرونا اردیبهشت سال 99 برگزار و سرانجام تولید این فیلم تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش فیلم کوتاه «زنان لَجمَن»

درخشش فیلم کوتاه «زنان لَجمَن»