مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:102023-01-02سياسي

اعزام 200 مبلغ و مبلغه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از اعزام 200 مبلغ و مبلغه بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مناطق شهری و روستایی در اردبیل خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل از اعزام 200 مبلغ و مبلغه بمناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مناطق شهری و روستایی در اردبیل خبر داد.

حجت الاسلام انور قاسمی 12 دی با اعلام این خبر افزود: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی 200 نفر از فعالان تبلیغی اعم از روحانیون مستقر، طرح هجرت، امامان محله و بانوان مبلغه برای سخنرانی و تبلیغ به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شدند.

وی با تاکید بر غنای محتوای تبلیغی و تبیین احکام و معارف اسلامی در جلسات سخنرانی، خاطر نشان کرد: تبیین شخصیت و سیره شهدا و شهید مقاومت سردار سلیمانی، ارائه مبانی فکری و سیره رفتاری سردار سلیمانی برای آحاد مردم بویژه در دفاع از حریم ولایت و الگوی جهاد تبیین، توجه دادن و تبیین مباحث امربه معروف و نهی از منکر به شیوه صحیح و منطقی و دور از تنش، تشکیل حلقه های گفتگو و ارتباط با نسل نو، تبیین سیره و الگوهای عرصه ایثار و شهادت معاصر بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، تبیین ارزش ها، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی، و دعوت مردم به وحدت حول محور ولی فقیه و پرهیز از تفرقه و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 200 مبلغ و مبلغه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل

اعزام 200 مبلغ و مبلغه به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در اردبیل