مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:102023-01-02سياسي

شهید علی اصغر اسدی و شکر لبیک گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی


شهید علی اصغر اسدی در وصیت نامه اش نوشت: باید به خود ببالید که دارای برادری بودید که توانست به مقام و مرتبت که همانا قربت خداوند است برسد و توانست با خودسازی خود به سوی معشوق خود پرواز کند.

- ایسنا/قم شهید علی اصغر اسدی در وصیت نامه اش نوشت: باید به خود ببالید که دارای برادری بودید که توانست به مقام و مرتبت که همانا قربت خداوند است برسد و توانست با خودسازی خود به سوی معشوق خود پرواز کند.

شهید علی اصغر اسدی در دوم مرداد 1349 به دنیا آمد.

در سن 18 سالگی از سوی بسیج به جبهه ها اعزام شد و سرانجام در ششم فروردین 1367 در عملیات والفجر 10 به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم آرام گرفت.

در وصیت نامه شهید علی اصغر اسدی آمده است: و لا تحسبن الذین یقاتلون فی سبیل الله امواتا احیاء عند ربهم یرزقون به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، در هم کوبنده ستمگران، پشتیبان مظلومان، یار و یاور رزمندگان، پناه بی پناهان، غیاث المستغیثان، حامی محرومان.

حمد و سپاس رب العالمین خون بهای شهیدان که مرا از پدر و مادری پاک و صالح به وجود آورد؛ و دین مقدس اسلام را بر من ارزانی داشت و کتاب راهنمای من را قرآن قرار داد و من را در این برهه از زمان به دنیا آورد تا بتوانم لبیک گو به ندای هل من ناصراً ینصرنی حسینی باشم و بتوانم در صف مجاهدان فی سبیل الله برعلیه کفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید علی اصغر اسدی و شکر لبیک گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی

شهید علی اصغر اسدی و شکر لبیک گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی