مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:152023-01-02سياسي

سرلشکر رحیم صفوی: نظم جدیدی در جهان و منطقه در حال شکل گیری است


دستیار و مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به اشتباه آمریکایی ها در منطقه گفت: نظم جدیدی در جهان و منطقه در حال شکل گیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم جدید جهانی صبح امروز(دوشنبه 12 دی ماه) با حضور سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا، احمد وحیدی وزیر کشور، سردار اسماعیل احمدی مقدم رییس دانشگاه عالی دفاع ملی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور فرمانده کل قوا صبح امروز (دوشنبه 12 دی ماه) در همایش مکتب شهید سلیمانی و نظم نوین جهانی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: آمریکایی ها طی چند دهه گذشته هم اشتباهات بسیاری را مرتکب شدند و هم شکست های بسیاری را پذیرفتند.

  یکی از اشتباهات راهبردی آن ها نیز به شهادت رساندن دو سردار بزرگ سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بود.

وی افزود: آمریکایی ها تصور کردند با شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جبهه مقاومت اسلامی نابود خواهد شد.

همانطور که آمریکایی ها در حمله نظامی به افغانستان و حمله نظامی به عراق دچار اشتباهات استراتژیک شدند و در طول 20 سال بیش از 8 هزار میلیارد دلار هزینه کردند، بیش از 35 هزار کشته و زخمی دادند و آبروی آن ها رفت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر رحیم صفوی: نظم جدیدی در جهان و منطقه در حال شکل گیری است

سرلشکر رحیم صفوی: نظم جدیدی در جهان و منطقه در حال شکل گیری است