مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:252023-01-02ورزشي

تجاری سازی و احیای آکادمی فوتبال در دستور کار باشگاه پاس همدان


مدیر کمیته استراتژی باشگاه پاس همدان گفت: در امور باشگاه داری کشور توجه به تجاری سازی کمتر دیده شده و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات مالی در باشگاه ها شده و ما می خواهیم با تجاری سازی باشگاه پاس همدان و آکادمی های آن برای نخستین بار به صورت حرفه ای و تخصصی .

- ایسنا/همدان مدیر کمیته استراتژی باشگاه پاس همدان گفت: در امور باشگاه داری کشور توجه به تجاری سازی کمتر دیده شده و همین موضوع باعث ایجاد مشکلات مالی در باشگاه ها شده و ما می خواهیم با تجاری سازی باشگاه پاس همدان و آکادمی های آن برای نخستین بار به صورت حرفه ای و تخصصی این کار را اجرایی کنیم تا آینده و میراث خوبی برای پاس همدان رقم بخورد و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت های استان همدان و ظرفیت های ورزشی در کشور استفاده کنیم.

محمدرضا مولا در نشست بررسی مسائل و مشکلات باشگاه پاس همدان، با بیان اینکه تجاری سازی باشگاه تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: متأسفانه از بدو انتقال این تیم به همدان مورد توجه قرار نگرفت.

وی افزود: تجاری سازی این باشگاه و عمل به ایده ها می تواند مشکلات اقتصادی و مالی موجود را حل کند؛ در امور باشگاه داری کشور توجه به تجاری سازی کمتر دیده شده و وضعیت مناسبی در تجاری سازی نداریم و از ظرفیت های خوب این بخش استفاده مطلوب نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی و احیای آکادمی فوتبال در دستور کار باشگاه پاس همدان

تجاری سازی و احیای آکادمی فوتبال در دستور کار باشگاه پاس همدان