مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:252023-01-02سياسي

افزایش سواد رسانه ای نوجوانان از اولویت های مهم حوزه فرهنگ عمومی است


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در برهه کنونی، روشنگری و افزایش سواد رسانه ای جوانان و نوجوانان را از اولویت های مهم حوزه فرهنگ عمومی برشمرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در برهه کنونی، روشنگری و افزایش سواد رسانه ای جوانان و نوجوانان را از اولویت های مهم حوزه فرهنگ عمومی برشمرد.

عابدین خرّم، دوشنبه، 12 دیماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به اینکه در طی دهه اخیر نوجوانان از ابتدای زندگی با فضای مجازی آشنا شده و در این فضا رشد و نمو یافته اند؛ اظهار کرد: تاثیر این قشر از فضای مجازی و همچنین گروه همسالان بسیار بالاست و از این رو رصد فضای مجازی و ایجاد بصیرت و روشنگری در نوجوانان نسبت به آسیب ها و کاربردهای این فضا حائز اهمیت است.

وی افزود: مقام معظم رهبری در این رابطه تاکید دارند که هویت فرهنگ عمومی به یک نظم و محتوای انقلابی نیاز دارد و از این رو با پیروی از منویات ایشان باید توجه جدی به فضای مجازی داشته باشیم و کارگروه هایی برای روشنگری و افزایش سواد رسانه ای نوجوانان در مدارس حضور یابند و به صورت جدی این مصوبه مهم شورای فرهنگ عمومی پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سواد رسانه ای نوجوانان از اولویت های مهم حوزه فرهنگ عمومی است

افزایش سواد رسانه ای نوجوانان از اولویت های مهم حوزه فرهنگ عمومی است