مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:352023-01-02بين الملل

ننگ حمایت از حزب صهیونیستی و انگلیس ساخته بهاییت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز با اشاره به آشوب افکنی چندماه گذشته آمریکا و اسراییل طی چند ماه گذشته در مناطق مختلف کشور نوشت: - حمایت عبدالحمید اسماعیل زهی از حزب انگلیس ساخته و صهیونیستی بهاییت، ضمن اینکه با باور های اسلامی و فتاوای علمای اهل سنت در تناقض است، انحراف وی از آموزه های اسلامی و ایفای نقش بیشتر در نقشه دشمنان را نشان می دهد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز با اشاره به آشوب افکنی چندماه گذشته آمریکا و اسراییل طی چند ماه گذشته در مناطق مختلف کشور نوشت: در کنار مناطق غرب و شمال غرب کشور، استان سیستان و بلوچستان نیز به صورت ویژه آماج فتنه انگیزی و پروژه های ایجاد ناامنی.

در ماه های گذشته همزمان با آشوب و اغتشاش در برخی شهرها، عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان نیز چند بار تریبون نماز جمعه را در خدمت تحریک برای ایجاد آشوب و اغتشاش به کار گرفت.

در ابتدا اظهارات عبدالحمید اسماعیل زهی علیه امنیت ملی متمرکز بود و قصدش این بود که با تئوریزه کردن تبعیض علیه قوم بلوچ، شکاف های قومی موجود در منطقه را فعال کرده و علیه وحدت شیعه و سنی قدم بردارد.

اما چند هفته ای می شود که وی، احکام اسلام را زیر سؤال می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ننگ حمایت از حزب صهیونیستی و انگلیس ساخته بهاییت

ننگ حمایت از حزب صهیونیستی و انگلیس ساخته بهاییت