مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 09:452023-01-02اقتصادي

6700 میلیون ریال سهم شهرستان زنجان از تسهیلات اشتغال زایی


6794 میلیون ریال به عنوان سهم شهرستان زنجان از محل تسهیلات اشتغال زایی مربوط به اعتبارات بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 قلمداد شده است.

- ایسنا/زنجان فرماندار زنجان گفت: 6794 میلیون ریال به عنوان سهم شهرستان زنجان از محل تسهیلات اشتغال زایی مربوط به اعتبارات بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 قلمداد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری زنجان، پرویز خالقی صبح امروز (12 دی ماه) در جلسه کمیته اشتغال شهرستان زنجان، با اشاره به اینکه مبحث اشتغال زایی از جمله دغدغه های کلان در سطح کشور به شمار رفته و عزم فرابخشی را در راستای مقابله با معضل بیکاری می طلبد، اظهار کرد: 6794 میلیون ریال به عنوان سهم شهرستان زنجان از محل تسهیلات اشتغال زایی مربوط به اعتبارات بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 قلمداد شده است.

وی از جمله اساسی ترین مولفه های نویدبخش برای جوانان را ایجاد فرصت های شغلی برشمرده و با بیان اینکه مقوله اشتغال زایی نقشی بنیادین در زمینه رضایت مندی عموم ایفا می کند، از مدیران خواست تا در مسیر رفع یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر معضل بیکاری، تلاش مداوم داشته باشند.

فرماندار زنجان با اشاره به گستردگی امورات شهرستان زنجان به عنوان مرکز استان که قریب به نیمی از جمعیت استان را دارا است، تاکید کرد: جذب حداکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6700 میلیون ریال سهم شهرستان زنجان از تسهیلات اشتغال زایی

6700 میلیون ریال سهم شهرستان زنجان از تسهیلات اشتغال زایی