مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02بين الملل

آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی رزمایش اتمی برگزار می کنند


«یون سوک یول» رییس جمهور کره جنوبی در یک مصاحبه اعلام کرد که این کشور و آمریکا در حال رایزنی برای برگزاری رزمایش های اتمی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزنان با تشدید تنش ها در شبه جزیره و هشدارهای کره شمالی درباره ایجاد نسخه آسیایی ناتو ، رییس جمهور کره جنوبی از احتمال برگزاری رزمایش های نظامی با دارایی های اتمی آمریکا خبر داد.

یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی که از زمان آغاز به کار سیاست تندی علیه کره شمالی اتخاذ کرده است، در یک مصاحبه اعلام کرد که سئول و واشنگتن در حال تدارک برای برگزاری رزمایش اتمی علیه تهدیدات پیونگ یانگ هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز ، آقای یون در مصاحبه با روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی خبر داد که کره جنوبی و آمریکا دارند درباره احتمال برگزاری رزمایش ها مشترک با آمریکا با استفاده از دارایی های اتمی این کشور رایزنی و گفت و گو می کنند.

یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی از زمان آغاز به کارش، مواضع آشتی جویانه مون جائه این رییس جمهور سابق این کشور در قبال کره شمالی را کنار گذاشته و مواضع تندی علیه همسایه شمالی اتخاذ کرده است.

رییس جمهور کره جنوبی در مصاحبه با چوسون ایلبو اعلام کرد که برنامه ریزی و برگزاری رزمایش های اتمی، با هدف اجرای موثرتر بازدارندگی گسترده آمریکا انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی رزمایش اتمی برگزار می کنند

آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی رزمایش اتمی برگزار می کنند