مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 10:002023-01-02اجتماعي

هرمزگان میزبان یک موج بارشی/رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است


کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از پنجشنبه با تاثیر یک موج بارشی در نقاطی از استان از جمله مناطق غربی و دریایی رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از پنجشنبه با تاثیر یک موج بارشی در نقاطی از استان از جمله مناطق غربی و دریایی رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: با تاثیرات سامانه پرفشار در مناطق مرکزی، شرقی و شمالی استان امروز وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه با توجه به افزایش سرعت باد (باد نعشی) در مناطق شرقی و مرکزی استان، در ساعات قبل از ظهر، وقوع گردوخاک و کاهش موقتی کیفیت هوا پیش بینی می شود، اظهار کرد: دریا در روز جاری در تنگه هرمز، شرق جاسک و جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی نسبتا مواج است و شرایط ترددهای دریایی ایمن نیست.

سی سی پور عنوان کرد: سرعت باد در ساعات صبح تا ظهر به ویژه در تنگه هرمز در محدوده 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج در محدوده 180 سانتیمتر است.

وی بیان کرد: با گذر یک موج بارشی از مناطق جنوبی خلیج فارس، ضمن افزایش ابرناکی در سطح استان، در برخی نقاط غربی وقوع بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان میزبان یک موج بارشی/رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است

هرمزگان میزبان یک موج بارشی/رگبار باران و رعد و برق مورد انتظار است